Monday, January 9, 2012

Y�ld�r�m dan Bomba A��klamalar

Fenerbah?e Ba?kan? Aziz Y?ld?r?m, tutuklu bulundu?u Metris Cezaevi'nden, TV8'de yay?nlanan 'Her ?ey Futbol' program?n?n yorumcusu Faik ?etiner'e a??klamalarda bulundu.

??te Fenerbah?e Kul?b? Ba?kan? Aziz Y?ld?r?m'?n, Faik ?etiner'e yapt??? a??klamalardan sat?r ba?lar?;

"Hani s?zde beni kurtaracaklard?"

6222'de de?i?ikli?e gidildi. K?rs?den ??k?p bu "Aziz Y?ld?r?m'? kurtarma operasyonu" dediler. Hani nerde hala tutukluyum. Bunu konu?anlar yazanlar ?imdi niye yorum yapm?yorlar?

"Dersimi ?ok iyi ?al???yorum"

Yakla??k 6 ayd?r tutukluyum. Gece g?nd?z dersimi ?al???yorum. Bu iddianame bizi beraat ettirecektir. 1 y?l ceza alsak bu kadar yatard?k. Neden hala tutukluyum bilmiyorum. Bildi?im tek ?ey birilerinin bizim i?in d??meye bast???.

Futbolcular nerede?

"Ma?larda ?ike var" diyorlar. ?ike sahada olur. Ama gel g?r ki tek futbolcu tutuklu de?il. Bir tek B?lent Uygun var ki o da teknik direkt?r. "Eski?ehirspor- Trabzonspor ma??nda 7-8 futbolcu te?vik alm??" diyorlard?. Kimseyi sorgulamad?lar. ?brahim Ak?n'a 100 bin Euro vermi?iz. Kim kime para vermi?, para nerede.

"Tarlalar s?r?ld? m??"

3 ma? i?in "Tarlalar s?r?rl?" deniyordu. ?ddianamede s?r?len tarla say?s? da 1'e inmi?. S?r?len 2 tarlaya ne oldu ?

"6 ma? buhar oldu"

Hani 19 ma?ta ?ike yap?lm??t?. ?ddianamede 13 ma? var. Medya bu i?i sorgulam?yor. 6 ma? buhar olup u?tu mu? Bucaspor-Fenerbah?e ma?? ?ikeliydi. ?ddianamede o ma? yok, etik kurulu raporunda var. Bunu anlayan varsa bana da anlats?n.

"58 madde de?i?memeli"

?st?ne basa basa s?yl?yorum. 58. madde de?i?memeli. Bunu bizi kurtarma operasyonu olarak g?steriyorlar. Ben bunu istemiyorum. Herkes temiz, Fenerbah?e mi kirli. 50 y?l?n faturas?n? bize ??karamazlar.

1998 y?l?nda g?reve geldim. O g?nden bu g?ne t?m ma?lar incelensin. Hodri meydan.

"?enol G?ne? yanm??t?"

Urfa'da Trabzonspor ile yapt???m?z ve 3-1 kaybetti?imiz kupa finali t?reninde ?enol G?ne? bana "Ba?kan?m ?z?lme siz de ?ampiyon olursunuz" dedi. Daha sonra lig ma?? oynad?k, berabere kald?k ve ?ampiyonlu?u kaybettik. Trabzonspor'u yenseydik, ?enol G?ne? de bana o s?zleri telefonda s?yleseydi hem o hem Trabzonspor yanm??t?. B?yle ?ey olur mu ?

"Galatasaray'a destek verdim"

T?rk Telekom Arena'n?n yap?lmas? a?amas?nda Galatasaray'a destek verdim. T?rk futbolunun lokomotiflerinden Galatasaray'?n b?y?k bir stada ihtiyac? vard?. Bunu bizzat Ba?bakan?m?za s?yledim. Kendisi de bunu bir toplant?da dile getirdi. Stad?n yap?lmas? k?stek de?il destek olduk

"3 y?l de?il her y?l ?ampiyon olurduk"

"13 y?lda yapt?klar?m? 5-6 ayda bitirmeye ?al???yorlar. T?rk futbolunu b?y?k hizmetler verdim. 30 milyon Dolar cebimden para harcad?m. Stat yapt?m, salon yapt?m, tesis yapt?m, 2 bin amat?r sporcuyu bar?nd?rd?m.

Tek g?n tek ?al??an?m?n ya da sporcumun maa??n? ?dememezlik yapmad?m. B?t?n bunlar? yapmay?p, paray? transfere yat?rsayd?m 3 y?l de?il her y?l ?ampiyon olurduk. Ge?en seneki tak?ma bir de Emenike'yi koyun. Bizi kim yenebilirdi."

"Ba?bakan ile aram?za giremezler"

"Ba?bakan Recep Tayyip Erdo?an T?rkiye'nin ?ans?. Benim onunla problemli oldu?um s?yleniyor. Telefonda hakaret etti?im ve ihaleler konu?uluyor. Bunlar?n ger?ekle alakas? yok. Ba?bakan ile aram?za kimse giremez."

"T?rkiye'yi sallayaca??m"

"?lk duru?may? iple ?ekiyorum. B?t?n bilgi ve belgelerimle mahkemeyi bekliyorum. Beni herkes iyi dinlesin. 14 ?ubat g?n? T?rkiye'yi sallayaca??m. Bug?n? kadar kimsenin s?yleyemedi?i, s?ylemeye cesaret edemediklerini Aziz Y?ld?r?m a??klayacak. Sonra herkes ?apkas?n? ?n?ne koyup bir daha, bir daha d???necek."




yakamoz04

No comments: